Please enable JavaScript in your browser to complete this form.
Part Number
Περιγραφή Προβλήματος
Serial Number
Αριθμός Τιμολογίου
Ημερομηνία Τιμολογίου

Παρακαλούμε διαβάστε προσεκτικά:

1. Όλα τα παραπάνω πεδία πρέπει να συμπληρωθούν σωστά προκειμένου να δρομολογηθεί απρόσκοπτα η διαδικασία επισκευής του εξοπλισμού.

2. Οι πελάτες θα πρέπει να προσκομίσουν αντίγραφο της φόρμας RMA προκειμένου να παραλάβουν τον επισκευασμένο εξοπλισμό.

3. Η εγγυηση δεν καλύπτει βλάβες που προκλήθηκαν από κακή χρήση, ατύχημα ή από εξωτερικούς παράγοντες ( πχ. φυσικές καταστροφές ).

4. Εξοπλισμός εκτός εγγύησης επισκευάζεται μόνο κατόπιν ενημέρωσης και συμφωνίας του πελάτη για το κόστος και τον απαιτούμενο χρόνο επισκευής.

5. Ο επισκευασμένος εξοπλισμός επιστρέφεται στον πελάτη με τα παρελκόμενα και τη συσκευασία που παραλήφθηκε από το τμήμα υποστήριξης της Allwan.