Please enable JavaScript in your browser to complete this form.Please enable JavaScript in your browser to complete this form.LayoutΕταιρείαΤηλέφωνοΥπεύθυνος Επικοινωνίας *Email *Part NumberΠεριγραφή ΠροβλήματοςSerial NumberΑριθμός ΤιμολογίουΗμερομηνία ΤιμολογίουPart Number 1Περιγραφή Προβλήματος 1Serial Number 1Αριθμός Τιμολογίου 1Date / Time 1Part Number 2Περιγραφή Προβλήματος 2Serial Number 2Αριθμός Τιμολογίου 2Date / Time 2Part Number 3Περιγραφή Προβλήματος 3Serial Number 3Αριθμός Τιμολογίου 3Date / Time 3Part Number 4Περιγραφή Προβλήματος 4Serial Number 4Αριθμός Τιμολογίου 4Date / Time 4Παρακαλούμε διαβάστε προσεκτικά: 1. Όλα τα παραπάνω πεδία πρέπει να συμπληρωθούν σωστά προκειμένου να δρομολογηθεί απρόσκοπτα η διαδικασία επισκευής του εξοπλισμού. 2. Οι πελάτες θα πρέπει να προσκομίσουν αντίγραφο της φόρμας RMA προκειμένου να παραλάβουν τον επισκευασμένο εξοπλισμό. 3. Η εγγυηση δεν καλύπτει βλάβες που προκλήθηκαν από κακή χρήση, ατύχημα ή από εξωτερικούς παράγοντες ( πχ. φυσικές καταστροφές ). 4. Εξοπλισμός εκτός εγγύησης επισκευάζεται μόνο κατόπιν ενημέρωσης και συμφωνίας του πελάτη για το κόστος και τον απαιτούμενο χρόνο επισκευής. 5. Ο επισκευασμένος εξοπλισμός επιστρέφεται στον πελάτη με τα παρελκόμενα και τη συσκευασία που παραλήφθηκε από το τμήμα υποστήριξης της Allwan. Αποστολή