Τρόποι Πληρωμής
Τρόποι Αποστολής
Καθυστερήσεις Παραγγελιών
Υπαναχώρηση και Επιστοφή/Αντικατάσταση Προϊόντων

 

 

 

Τρόποι Πληρωμής:

Κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό
Στην περίπτωση αυτή, η παραγγελία σας αποστέλλεται αφού μας στείλετε στο fax 216-7002408 ή στο e-mail Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε., το ονομαστικό καταθετήριο στο οποίο απαραίτητα θα πρέπει να αναφέρεται ως αιτιολογία ο αριθμός παραγγελίας. Το Allwan.gr δεσμεύει τα προϊόντα για 4 ημέρες. Εάν μετά από 4 ημέρες δεν έχει αποσταλεί το αποδεικτικό κατάθεσης τότε αυτομάτως ακυρώνεται η παραγγελία.

Οι τραπεζικοί λογαριασμοί στους οποίους μπορείτε να καταθέσετε το χρηματικό πόσο της παραγγελίας, θα σας αποσταλούν με e-mail.

Πληρωμή στο κατάστημά μας
Ισχύει μόνο για παραλαβή της παραγγελίας σας από το κατάστημά μας.

Αντικαταβολή
Αντικαταβολή του αντίτιμου της παραγγελίας σας κατά την παράδοση του προϊόντος στον χώρο που επιλέξατε.

 

Τρόποι Αποστολής:

Με courier
Δυνατοί τρόποι πληρωμής: Αντικαταβολή ή κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό.

Καθυστερήσεις παραγγελιών

Η παραγγελία σας δύναται να καθυστερήσει για τους κάτωθι λόγους:

1. Η παράδοση του προιόντος έχει καθυστερήσει για διάφορους λόγους (όπως π.χ. καθυστέρηση αποστολής από τον προμηθευτή μας ή παρουσίαση κωλύματος στο τελωνείο ή στη μεταφορά του προϊόντος), με αποτέλεσμα να μην το έχουμε στις αποθήκες μας όταν υπολογίζουμε. Σε μια τέτοια περίπτωση, θα σας παραδώσουμε την παραγγελία χωρίς αυτό το προϊόν. Το είδος αυτό θα σας το στείλουμε αμέσως μετά την παραλαβή του στις αποθήκες μας.

2. Το προϊόν που παραγγείλατε έχει ήδη καταργηθεί και δεν είναι διαθέσιμο: Ανάμεσα στα προϊόντα που εκθέτουμε στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα υπάρχουν σπάνιες περιπτώσεις όπου ο προμηθευτής τους ξαφνικά και απροειδοποίητα ανακοινώνει ότι τα καταργεί. Στην περίπτωση αυτή υπάλληλος της εταιρείας μας θα επικοινωνήσει άμεσα μαζί σας για να σας δώσει όλες τις εναλλακτικές λύσεις

3. Σε περιόδους ακραίων καιρικών φαινόμενων ή απεργιών καθώς και σε κάθε περίπτωση ανωτέρας βίας, που δύναται να επηρεάσει την μεταφορά και παράδοση της παραγγελιάς σας

4. Σε περίπτωση που είναι αδύνατη η τηλεφωνική ή/και η μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail) επικοινωνία μαζί σας (εάν παρουσιαστεί κάποιο πρόβλημα στην παραγγελία σας, είτε σε σχέση με το προϊόν είτε σε σχέση με την πληρωμή του) επειδή πχ τα στοιχεία σας που έχετε καταχωρήσει δεν είναι σωστά ενημερωμένα

Καθυστερήσεις παραγγελιών

Η παραγγελία σας δύναται να καθυστερήσει για τους κάτωθι λόγους:

1. Η παράδοση του προιόντος έχει καθυστερήσει για διάφορους λόγους (όπως π.χ. καθυστέρηση αποστολής από τον προμηθευτή μας ή παρουσίαση κωλύματος στο τελωνείο ή στη μεταφορά του προϊόντος), με αποτέλεσμα να μην το έχουμε στις αποθήκες μας όταν υπολογίζουμε. Σε μια τέτοια περίπτωση, θα σας παραδώσουμε την παραγγελία χωρίς αυτό το προϊόν. Το είδος αυτό θα σας το στείλουμε αμέσως μετά την παραλαβή του στις αποθήκες μας.

2. Το προϊόν που παραγγείλατε έχει ήδη καταργηθεί και δεν είναι διαθέσιμο: Ανάμεσα στα προϊόντα που εκθέτουμε στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα υπάρχουν σπάνιες περιπτώσεις όπου ο προμηθευτής τους ξαφνικά και απροειδοποίητα ανακοινώνει ότι τα καταργεί. Στην περίπτωση αυτή υπάλληλος της εταιρείας μας θα επικοινωνήσει άμεσα μαζί σας για να σας δώσει όλες τις εναλλακτικές λύσεις

3. Σε περιόδους ακραίων καιρικών φαινόμενων ή απεργιών καθώς και σε κάθε περίπτωση ανωτέρας βίας, που δύναται να επηρεάσει την μεταφορά και παράδοση της παραγγελιάς σας

4. Σε περίπτωση που είναι αδύνατη η τηλεφωνική ή/και η μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail) επικοινωνία μαζί σας (εάν παρουσιαστεί κάποιο πρόβλημα στην παραγγελία σας, είτε σε σχέση με το προϊόν είτε σε σχέση με την πληρωμή του) επειδή πχ τα στοιχεία σας που έχετε καταχωρήσει δεν είναι σωστά ενημερωμένα.

Υπαναχώρηση και Επιστροφή/Αντικατάσταση Προϊόντων

Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε και να ζητήσετε την αντικατάσταση τους α) σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες με αποδεδειγμένη υπαιτιότητα του Allwan.gr πουλήθηκαν λανθασμένα προϊόντα ή προϊόντα κακής και ελαττωματικής ποιότητας (λάθος στην λήψη της παραγγελίας, στην τιμολόγηση, στην αποστολή, κατεστραμμένα κατά την μεταφορά, με κακή συσκευασία κ.λ.π.) και β) σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες υπήρξε πρόβλημα ή πραγματικό ελάττωμα στο προϊόν (λειτουργίας ή ποιότητας) το οποίο καλύπτει η εγγύηση του προϊόντος και εφόσον η εγγύηση έχει δοθεί από το Allwan.gr. Δεν εμπίπτουν στην παρούσα διάταξη προϊόντα που καλύπτονται από εγγυήσεις τρίτων όπως από τον κατασκευαστή του προϊόντος ή τον αντιπρόσωπο του. Σε όλες τις περιπτώσεις αυτές, ο πελάτης έχει την επιλογή είτε εξ αρχής να μην αποδεχτεί την παραλαβή του προϊόντος είτε, αφού έχει παραλάβει, να επιστρέψει το προϊόν, εντός 15 ημερών από την ημέρα της παράδοσης. Σε κάθε περίπτωση τα προϊόντα πρέπει να επιστρέφονται σε άριστη κατάσταση, στην κατάσταση που παρελήφθησαν από τον πελάτη, πλήρη και χωρίς φθορές και η συσκευασία του προϊόντος να είναι αυτή που κανονικά συνοδεύει το προϊόν και να είναι σε άριστη κατάσταση. Σε περίπτωση που δεν επιστραφούν εντός 15 ημερών τότε το Allwan.gr δύναται να μην αποδεχτεί την όποια επιστροφή και την αντικατάσταση.

Σε κάθε περίπτωση και για όλες τις ανωτέρω περιπτώσεις το ανώτατο χρονικό περιθώριο επιστροφής για αντικατάσταση δεν δύναται να παραταθεί πέραν των δεκαπέντε (15) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής. Επιπλέον, για όλες τις περιπτώσεις θα πρέπει το προϊόν προς αντικατάσταση ή επισκευή να συνοδεύεται απαραίτητα από την πρωτότυπη απόδειξη αγοράς ή το τιμολόγιο πώλησης. Για όλες τις ανωτέρω περιπτώσεις τα προς αντικατάσταση ή επισκευή προϊόντα πρέπει να βρίσκονται στην κατάσταση που παραλήφθηκαν από τον πελάτη, πλήρη και χωρίς φθορές και η συσκευασία τους να είναι αυτή που κανονικά συνοδεύει το προϊόν και να είναι σε άριστη κατάσταση, μαζί με όλα τα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν (π.χ. Τ.Δ.Α., Απ. Λιανικής κλπ). Πριν από κάθε επιστροφή συνίσταται να προηγηθεί συνεννόηση με το Allwan.gr. Σε κάθε περίπτωση η επιστροφή και αντικατάσταση είναι εφικτή υπό τις κάτωθι προϋποθέσεις:

- γίνεται επικοινωνία την ίδια μέρα ή την επόμενη εργάσιμη ημέρα με το Allwan.gr

- το προϊόν δεν έχει χρησιμοποιηθεί

- το προϊόν συνοδεύεται από όλα τα απαραίτητα έγγραφα, που αποδεικνύουν την συναλλαγή (π.χ. Τ.Δ.Α., Απ. Λιανικής κλπ)